نحوه کار با ترازوی سیم کارتی
یک عدد سیم کارت خام داخل ترازو تعبیه شده و پوکه آن داخل کارتن ترازو ضمیمه کارت گارانتی و دفترچه راهنما گردیده است. خریداران ترازوی GSM یا همان سیم کارتی می بایست با همراه داشتن کارت ملی و مراجعه به دفاتر خدماتی نسبت به فعالسازی و راه اندازی آن اقدام نمایند.   
پس از فعال سازی سیم کارت و اطمینان از ارسال پیامک، می توان بسته به نیاز، زمان های ارسال را در هر ساعت از شبانه روز تنظیم کرد. حال این سوال پیش می آید که ترازو سیم کارتی چه چیز را برای مالک آن پیامک می کند؟
خلاصه کارکرد ترازو از میزان فروش وزنی، ریالی، تعدادی، مرجوعی و… از طریق پیامک برای صاحبین فروشگاه ارسال می شود. حسن این کار این است که در ساعاتی از روز که مالکین در فروشگاه حضور ندارند می توانند گزارشی سالم از میزان عملکرد ترازو فروشگاه خود را دریافت نمایند.
این امکان در کنار قابلیتی دیگر تکمیل می گردد و آن، امکان تعریف کاربر برای ترازو و تعریف سطح دسترسی برای کاربران می باشد. اختلاف قیمت ناچیز مدلهای پلاس و سیم کارتی و همچنین هزینه ارسال پیامک در طول ماه یا سال ، توجیه اقتصادی برای خریداران داشته تا به خرید مدلهای جدید رادین روی بیاورند و این موارد مویدی هستند بر استفاده از ترازوهای نسل جدید رادین.

اشتراک گذاری :

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید

loader
لطفا صبر کنید