ترازوی رادین در اولین نمایشگاه محصولات پروتئینی و صنایع وابسته سال 1397

در سال 1397 برای اولین بار ایران میزبان رویداد منحصر به فرد صنعت گوشت و فرآورده های گوشتی خاورمیانه شد. در این نمایشگاه متخصصان، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ایران و جهان در تهران گردهم خواهند آمدند تا شاهد نمایش حال و آینده این صنعت جذاب باشند.

نمایشگاه بین المللی و تخصصی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته با نام تجاری Meatex به عنوان محل تلاقی صنعت و محصولات کلیه زنجیره تولید، بسته بندی، توزیع و فروش انواع گوشت خام دام، طیور، آبزیان و محصولات فرآوری شده پروتئینی را در بر می گیرد. به نقل از برگزارکنندکان این نمایشگاه " نمایشگاه میتکس به دو بخش اصلی صنعت و محصول تقسیم می شود. بخش صنعت، کلیه ماشین آلات، فناوری و اتوماسیون مرتبط با تولید، فرآوری، بسته بندی، توزیع، انبارداری و فروش محصولات پروتئینی را شامل می گردد. هدف اصلی این بخش نمایشگاه، تامین نیاز صنایع ذکر شده داخل کشور توسط تولیدکنندگان خارجی و ایرانی است. و بخش محصول، گوشت خام کلیه حیوانات حلال گوشت و محصولات فرآوری شده آن ا در بر گرفته و هدف نهایی از برگزاری این بخش تامین بازار مصرفی کشورهای مسلمان جهان، بلاخص خاورمیانه، CIS و اروپای شرقی است.

ترازوی رادین به عنوان یکی از برترین شرکت های صنعت توزین نیز در سال 1397 در این نمایشگاه که برای اولین بار در ایران برگزار شد حضور پیدا کرد.

غرفه و محصولات ترازوی رادین در نمایشگاه محصولات پروتئینی و صنایع وابسته

برند رادین با در اختیار داشتن محصولات تخصصی در حوزه توزین و مرتبط با صنعت پروتئین کشور در دو دسته ترازوهای پرینتردار و ترازوهای لیبل پرینتر؛ نیاز فعالین صنعت گوشت و پروتئین را در حوزه توزین مرتفع کرده است و در این نمایشگاه نیز به معرفی این محصولات اقدام کرد.

 


اشتراک گذاری :

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید

loader
لطفا صبر کنید