معرفی انواع ترازو فروشگاهی

ترازوی فروشگاهی رادین با سادگی کاربری و سهولت استفاده به ساده شدن کسب و کار شما کمک می کند. این نخستین فایده از فواید ترازوهای فروشگاهی رادین است. دومین فایده ترازوی فروشگاهی رادین، کمک به کار و حرفه شما است بواسطه افزایش سرعت کار. سرعت عمل در ترازوهای رادین بالاست. عمدتا فروشگاه های شلوغ و با فروش قابل توجه ترازوهای رادین را به خاطر سرعت بالای آن انتخاب می کنند. سرعت در چاپ، سرعت در انتخاب حافظه مورد نظر، میانبرهای متعدد و….
سومین فایده ترازوهای فروشگاهی رادین، دوام زیاد و عمر بالای قطعات است. این فایده به شما از لحاظ مالی کمک می کند. شما پس از خرید ترازو هزینه چندانی از بابت تعمیر یا تعویض قطعات ندارید. تنها هزینه، هزینه تعویض قطعات مصرفی است که همانند هر ابزار یا وسیله ای پس از استهلاک باید تعویض گردد. امکانات زیاد ترازوی فروشگاهی رادین نیز از دیگر نقاط تمایز این محصول به شمار می آید. امکاناتی کاربردی که هرکدام از انها در مواقع خاص به کار می آید.در کنار همه این فوایدی که برشمرده شد ترازو فروشگاهی رادین باعث حس کنترل و تسلط در شما میشود. شما با ترازوی رادین ابزاری در اختیار دارید که به کمک آن می توانید ضمن برخورداری از امکانات یک ترازوی پیشرفته، کنترل همه امور را در دست بگیرید.
به طور خلاصه ترازوی فروشگاهی رادین ترکیبی است از تنوع امکانات در عین سادگی کاربری. این دقیقا همان چیزی است که یک کاربر ایرانی میپسندد.
رادین حامی است. حمایت در همه ابعاد. حمایت از مصرف کننده نهایی با خرید یک محصول مطمئن، حمایت از مالکان اصلی با دراختیار گرفتن امور فروشگاه ، حمایت از کسب و کار با در اختیار گذاشتن امکانات زیاد در عین سادگی. حمایت با ارائه خدمات پس از فروش منصفانه. حمایت با پاسخگویی بی وقفه در هر ساعت از شبانه روز.
رادین تا به امروز کوشیده است تجربه و حس مثبتی در کاربران ترازوی فروشگاهی و صاحبان اصلی کسب و کار بوجود آورد. همچنین تلاش کرده است این حس را القا کند که با این ترازو میتوان هرکاری را به راحتی انجام داد. ترازوی فروشگاهی رادین به اتفاق نظر اکثر کاربران ترازویی قابل اطمینان است که این مهم به لطف خدا با اعتماد تک تک جامعه هدف به دست آمده است.
ترازوهای فروشگاهی رادین هم اینک مجهز به پیشرفته ترین امکانات و تکنولوؤی هاست. ترازوهایی مجهز به تکنولوژی GSM  و GPRS.
با پشت سر گذاشتن تکنولوژی WIFI، رادین هم اکنون به دو فناوری پیشرفته پرکاربرد در صنعت توزین دست یافته است. نوآوری و خلاقیت رمز موفقیت رادین در این صنعت به شمار می آید.
حال نوبت آن رسیده است که بپرسیم از یک ترازوی فروشگاهی چه توقعی دارید؟ دقتش بالا باشه؟ در هر لحظه هر جور گزارشی رو بهتون بده؟ هر تعداد کالا که داشته باشید رو بتونید به حافظه ترازو بسپارید؟ در مواقطع قطعی برق راحت به کارتون ادامه دهید؟ شاید بخواهید لوگوی فروشگاهتان را روی لیبل چاپ کنید؟ اتصال به کارتخوان چطور؟ تا به حال به دریافت پیامک از ترازو فکر کردید؟!!!! براتون مهم است حساب کتاب فروشگاه همیشه دستتون باشه؟؟؟؟ این موار دتنها بخشی از امکانات ترازوهای فروشگاهی رادین است.
شاید وقتش رسیده به فکر یک وردست مطمئن مثل رادین باشید. جادوی دقت و نوآوری و اطمینان.
رادین برای همه صنوف، ترازوی تخصصی دارد. چه هایپر مارکت داشته باشید، چه قنادی، میوه و تره بار یا فروشگاه بزرگ نجیره ای. رادین به شما تعهد می دهد است که همراه خوبی برای شما باشد.

اشتراک گذاری :

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید

loader
لطفا صبر کنید