معرفی ترازو لیبل زن

590 بازدید

به اشتراک بگذارید :

Rate this post

ترازو لیبل زن:

رادین، در حال حاضر تنها تولیدکننده واقعی ترازوی لیبل پرینتر در داخل کشور می باشد. تمامی مراحل ساخت و تولید دستگاه، از دیزاین و طراحی گرفته تا دانش نرم افزار و سخت افزار تماما در انحصار رادین می باشد.

ترازوی Advanced MKII یک محصول ایرانی با کیفیت با استانداردهای روز که با برندهای تراز اول دنیا رقابت میکند. این محصول یکی از پیشرفته ترین ترازوهای رادین است که با حساسیت و دقت بسیار بالا دقیقا بر اساس نیاز مشتری های حرفه ای طراحی شده. یک ترازو با امکانات جذاب که با فرهنگ استفاده ایرانی سازگار و راحتی کار با اون یکی از مهم ترین نقاط قوت آن می باشد.

ترازو رادین

ترازو رادین

  • ترازوی MKII یه ترازوی لیبل پرینتر در دو مدل با ستون و بدون ستون ، با 40 کیلوگرم ماکزیمم ظرفیت، 200 حافظه مستقیم (در مدل با ستون) و 120 حافظه مستقیم ( در مدل بدون ستون) و 100.000 حافظه غیر مستقیم هست. این ترازو ضمن اینکه لیبل چاپ میکند میتواند با یک جابجایی ساده ، رسید هم پرینت بگیرد.
  • ابعاد این ترازو 40 * 55 هست که برای تعویض کاغذ یا لیبل، باید 20 سانتی متر فضای خالی در نظر بگیرید. سینی بزرگ MKII هم به نسبت دستگاه های مشابه در بازار، کار با دستگاه را راحت تر کرده است.
  • این دستگاه نمایشگر دو طرفه تمام LCD صنعتی با منوی کاملا فارسی دارد. نمایشگر ترازو می تواند6 رقم وزن ، 8 رقم قیمت واحد و 9 رقم قیمت کل را به نمایش بگذارد.

در این محصول سعی شده نظر مشتریان حرفه ای، مشکل پسندان و آنهایی که خاص هستند تامین بشود و اساسا برای فروشگاه های مدرن و لوکس مثل هایپرمارکت ها، هایپر پروتئین ها ، قنادی های لوکس، فروشگاه های زنجیره ای و چند شعبه ای و… طراحی شده است.

  • یک ویژگی برجسته این ترازو میزان دقت آن است . این ترازو دقت بالایی دارد و مشتریانی که برایشان حساسیت ابزار کارشان مهم است میتوانند به راحتی زینه مورد نظرشان رو انتخاب کنند. (2 گرم، 5 گرم و 10 گرم)

 

  • اگر نگران قطعی برق هستید اصلا نگران نباشید این تنها ترازوی لیبل پرینتر در بازار ایران است که باتری داخلی دارد. این ابزار حرفه ای در مواقع قطعی برق از کار نمی افتد و بدون پرینت به کار خودش ادامه میدهد. در همین مدت اطلاعات فاکتور هم ذخیره نگه میدارد تا وقتی که جریان برق مجدد وصل و کار به روال عادی برگردد. در واقع هیچ نگرانی از بابت از بین رفتن اطلاعات فاکتور در زمان قطعی برق وجود ندارد. از سوی دیگر یه مزیت دیگر این است که هزینه های سنگین برق اضطراری ( UPS و..) حذف میکند.

  • حتما از خودتان می پرسید برای راه اندازی یک اتوماسیون فروشگاهی دردسر کابل کشی رو چه کار کنیم؟!!!!! خبر خوب این که این محصول مجهز به وای فای کاربردی است، یعنی برخلاف دستگاه های بازار که این آپشن رو دارند ولی عملا قابل استفاده نیستند ، رادین نزدیک به یک دهه است این کار را بصورت تخصصی و کاملا پایدار انجام داده است. شما میتوانید ارتباط بین صندوق و ترازو را بدون کابل کشی انجام دهید و از این امکان لذت ببرید. البته برای آن دسته از مشتریانی که تمایل دارند کابل کشی کنند نیز این امکان فراهم می باشد.

  • یک خاصیت رادین که در همه ترازوهای تولیدی اش وجود دارد و در این سری ترازوها بیشتر بر روی آن تمرکز شده این است که یک کاربر آماتور و تازه کار هم خیلی سریع میتواند با عملکرد ترازو آشنا و با آن کار کند. این ترازو اصلا پیچیدگی های ترازوهای وارداتی موجود در بازار را ندارد.

  • از هر ابزاری که استفاده می کنید میدانید یک سری قطعات هستند که مصرفی اند و به مرور زمان مستهلک میشوند. قطعات مصرفی این سری از ترازوهای رادین قیمت پایین تری به نسبت ترازوهای وارداتی داشته و همینطور دسترسی راحت به قطعاتش باعث می شود زمان پاسخگویی و رفع مشکل، کوتاه تر شود.

به طور کلی گارانتی و خدمات پس از فروش، این محصول رو کاملا متمایز ساخته است.

 

  • اگه قصد راه اندازی یک اتوماسیون کامل فروشگاهی را دارید میتوانید با تهیه پکیج کامل از سخت افزار و نرم افزارهای هماهنگ با ترازوی رادین همه روزه با شرکت رادین تماس بگیرید و به کمک مشاوران رادین، بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید….
  • این محصول با کیفیت رو میتوانید با قیمت مناسب از شرکت رادین یا از شبکه نمایندگی فروش در سراسر کشور تهیه کنید. حتما نماینده های مجاز و رسمی رو از شرکت استعلام بگیرید و از خرید از افراد متفرقه که آشنایی کافی با دستگاه ندارند جدا خودداری کنید.

  • برخی امکانات کاربردی ترازو به شرح زیر می باشد:
  1. امکان تعیین 3 سایز لیبل استاندارد( 40*50 – 60*40 و 25*50) و حتی لیبل های سفارشی
  2. امکان چاپ بارکد تفکیکی و تجمیعی
  3. امکان چاپ لوگو بر روی کاغذ و لیبل
  4. امکان تعریف کاربر و تنظیم سطح دسترسی
  5. امکان گزارش گیری های متنوع از ترازو
  6. امکان بسته بندی سریع
  7. و….

Leave a comment




طراحی و پشتیبانی وبسایت و سئو توسط منصور بهجتی

Back to Top