معرفی انواع ترازو پرینتردار

392 بازدید

به اشتراک بگذارید :

Rate this post

ترازو پرینتردار امروزه بعنوان یکی از اصلی ترین نیاز فروشگاه های معتبر شناخته می شود. به مرور زمان، ترازوی بدون پرینت کم کم از چرخه صنعت توزین در حال خارج شدن است. در حال حاضر اغلب مشتریان پس از خرید درخواست فاکتور می کنند. فاکتوری که شامل جزئیات خرید اعم از قیمت کالا، وزن، قیمت کل و… باشد. از سوی دیگر بارکد نیز بر روی فاکتور می تواند چاپ گردد. مزیت اصلی این بارکد این است که ترازودار می تواند چند قلم کالا را در یک فاکتور به فروش برساند و در انتهای فاکتور یک بارکد تجمیعی از ترازو پرینت بگیرد. این بارکد تجمیعی حاوی اطلاعاتی است که در صندوق اسکن شده و باعث سرعت عمل پاسخگویی فروشگاه خواهد شد.

اساسا رادین به ترازوی پرینتردار مشهور است زیرا که تمامی محصولات این شرکت مجهز به پرینتر بوده و این امکان را جزء اساسی ترین خواسته مشتریان از ترازو می داند. در کنار این امکان مهم، امکانات دیگری از جمله ال سی دی دوطرفه، پورت های کاربردی اتصال به کارتخوان و بارکدخوان و کشوی پول و لیبل پرینتر، کیبورد بسیار نرم و …. را نیز باید در نظر داشت. این ویژگی ها تنها بخشی از مزیت های ترازوهای پرینتردار رادین است. این در حالی است که در تک تک اجزای ترازو نهایت حساسیت و دقت به کار رفته تا یک ابزار کاربردی با حس خوب در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد. ترازوهای پرینتردار رادین هم اینک در کلیه صنوف پرفروش یکی از انتخاب های اصلی به شمار می رود.

اگر بعنوان مصرف کننده این متن را مطالعه می کنید باید این اطمینان را به شما بدهیم که ترازوهای پرینتردار رادین قطعا گزینه اصلی بهترین هر صنف است. اگر در صنف قنادی و خشکبار فعالیت دارید معتبرترین فروشگاه ها با قدمت چندین و چندساله به رادین اعتماد کرده اند. اگر هایپرپروتئین دارید نیز باید این مژده را به شما بدهیم که حرفه ای ترین فروشگاه های عرضه گوشت و پروئتین با حجم فروش بسیار بالا، رادین را بعنوان یک دستیار مطمئن برگزیده اند. در صنوف دیگر از جمله میوه و تره بار نیز معمولا انتخاب رادین با اطمینان زیادی انجام می شود. هیچ تفاوتی ندارد که کسب و کار شما چیست؟ اگر کسب و کار خود را حرفه ای دنبال می کنید و هرروز دنبال پیشرفت هستید ترازوهای پرینتردار رادین را به شما پیشنهاد می کنیم.

مدتی می گذرد که توقع بازار و مصرف کننده از این سطح فراتر رفته است. از انجا که بازار، طبقه بندی شده است نیازها و خواسته های مشتریان نیز طبقه بندی شده است. بسته به اینکه سطح درامد هر فرد چقدر است سلیقه و انتخاب های وی نیز متفاوت خواهد بود. ترازو پرینتردار رادین با هدف جذب مشتریان خاص طراحی شده است. افراد خاص به دنبال محصولات خاص هستند. محصولاتی که آنها را از هم رده های خودشان متمایز کند. از همین رو مدتی قبل، امکانی جذاب به ترازوهای پرینتردار رادین اضافه شد که دقیقا با هدف رفع نیاز مشتریان حرفه ای راهی بازار گردیده است. ترازوی سیم کارتی!

ترازو سیم کارتی، زیر مجموعه ترازوهای پرینتردار رادین است که اتفاقات جالبی را رقم خواهد زد. ورود سیم کارت به ترازو، دنیای جدیدی را در صنعت توزین به وجود خواهد اورد. در قرن 21، وابستگی انسان ها به اینترنت و دستگاه هایی که با اینترنت سروکار دارند روز به روز بیشتر می شود. ترازوهای سیم کارتی رادین اولین ترازوی مجهز به اینترنت در سطح منطقه یا جهان است. پس از بررسی های زیاد در این زمینه، ترازویی در جهان با این ویژگی مشاهده نشده است و این افتخاری است بس بزرگ برای رادین…

رادین، همواره سعی نموده است به روز بودن و خلاقیت را در همه امور سرلوحه کار خود قرار دهد.

ترازوهای پرینتردار رادین در دو مدل 6700 و 8800 طراحی و عرضه شده است.

مدل 6700 ترازویی با صفحه کلید پایین، با ظرافت بیشتر و ظاهری زیبا است. فروشگاه های قنادی و خشکبار، عطاری ها، عرضه محولات گوشتی ( سوسیس و کالباس) ، هایپرها و… مقصد اصلی این مدل ترازوها می باشد.

سینی استفاده شده در این مدل ترازوها تخت استیل بوده و سینی لبه دار در این مدل ترازوها کاملا اختیاری است.

ترازوی 8800 ترازویی با صفحه کلید بالا، با استحکام خیلی بیشتر و به نوعی سخت جان تر است.

ترازوی 8800 در دو ظرفیت 40 کیلو و 70 کیلو طراحی و به بازار عرضه شده است. این مدل برای صنوفی که آب ریز دارند مثل مرغ، ماهی، لبنیات یا گرد و خاک زیاد مانند میوه و تره بار بسیار مناسب است. پرینتر و کیبورد ترازو از ریختن مایعات یا گل و لای سبزیجات در امان بوده و طول عمر بیشتری دارد.

ترازوهای پرینتردار از نظر امکانات و عملکرد همگی مشابه یکدیگر بوده و صرفا از نظر جنس بدنه و طراحی ظاهر با هم متفاوت هستند.

در هر نقطه از سرزمین پهناور ایران که باشید می توانید از نمایندگان و عوامل فروش فعال در سراسر کشور محصولات رادین چه بصورت اینترنتی یا حضوری خرید نمائید. از آنجا که خدمات پس از فروش بسیار مهم تر از فروش خود دستگاه است، توصیه اکید رادین به مشتریان گرامی این است که حتما نمایندگی اصلی رادین در شهر خود را از دفتر مرکزی جویا شوند تا از خدمات پس از فروش از لحظه نصب تا پایان عمر مفید دستگاه بهره مند شوند.

Leave a comment




طراحی و پشتیبانی وبسایت و سئو توسط منصور بهجتی

Back to Top