معرفی ترازو رادین و انواع آن

1018 بازدید

به اشتراک بگذارید :

Rate this post

ترازو رادین:

درباره یک ترازوی فروشگاهی مرغوب چه تصوری دارید؟ به نظرتان یک ترازوی دیجیتال مناسب برای یک فروشگاه چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ در این مقاله سعی شده است نکاتی حائز اهمیت درباره انتخاب صحیح ترازو عنوان گردد:

در سال های اخیر ترازو صرفا وسیله ای برای سنجش وزن نیست بلکه ستون فقرات هر کسب و کار مرتبط با توزین است. ترازوی امروزی باید امکانات گسترده ای داشته باشد تا بتواند هزینه های فروشگاه ها را تا حد زیادی کم کند. از طرف دیگر ترازوهای قدیمی بدون امکانات از چرخه انتخاب فروشگاه داران معتبر خارج شده است و عملا جوابگوی نیازهای ایشان نمی باشد. ترازوی رادین یک انتخاب کامل برای هر کسب و کاری از خرده فروشان میوه و سبزی و … تا کارخانه داران و خطوط بسته بندی تولید می باشد.

صنعت توزین کشور را می توان به دو بخش تقسیم بندی نمود: پیش از رادین و پس از رادین.

پیش از رادین ترازوهای تولیدی توسط تولیدکنندگان ایرانی عمدتا بسیار ساده بوده و بدون امکانات خاصی به بازار عرضه شده است و این امر باعث شده بازار انتظاری بالایی از محصولات جدید و پیشرفته نداشته باشد اما با ورود شرکت رادین به بازار یک تحول قابل توجی پدید آمد و بازار متوجه نیازهای فراموش شده خود گردید.

ترازو بعنوان آخرین درگاه خروجی محصولات یک فروشگاه باید از اطمینان بسیار بالایی برخوردار باشد. یا به نوعی امنیت دارایی های مالک فروشگاه را تا حد ممکن بالا ببرد. با پیشرفت تکنولوژی و سطح دانش مهندسی امکانات ترازوهای رادین هم به روز شده و هم اکنون بعنوان باکیفیت ترین دستگاه ترازوی بازار شناخته شده است.

زمانی قریب به یک دهه از شروع فعالیت های حرفه ای شرکت آروین دوساری در زمینه تولید صندوق های فروشگاهی و نخستین سری از ترازوهای الکترونیکی دیجیتال با قابلیت های ساده توزین می گذرد.پس از عبور از فاز اولیه، از اوایل دهه 90 شمسی ایده ای نو در راستای سرمایه گذاری محصولات نوین با عملکردهایی فراتر از نیاز بازار شکل گرفت. در نهایت سیر صعودی رادین در سالهای گذشته با بهره گیری از تمام توان و ظرفیت های مهندسی، تولیدی و بازاریابی جایگاهی متمایز را برای این مجموعه به ارمغان آورده است.

توان سرمایه گذاری مالی صفر تا صد محصولات و خدمات جدید مانند تولید ترازوهای لیبل پرینتر، ترازوهای WIFI، ترازوهای GPRS و….:

در هر زمینه ای، همیشه اولین بودن بسیار پر هزینه است. سرمایه گذاری بر روی محصول یا خدمتی نوین که تا پیش از این وجود نداشته با ریسک بالایی همراه است .این هزینه برای شرکت هایی که بعدا به دانش یا محصولی دست پیدا می کنند به مراتب پایین تر است، چرا که دیگر نیازی به آزمون و خطا ندارد و استقبال یا عدم استقبال بازار به محصول تولید شده اثبات شده است. به تعبیر عامیانه سرمایه گذاری بر روی اختراع چرخی از نو و تولید محصولی فراتر از نیاز روزمره بازار و استانداردهای معمول جزء اصلی ترین راهبردهای رادین در این صنعت می باشد.

ترازو رادین

ترازو رادین

دو کارخانه تولیدی مجهز به خطوط نیمه اتوماتیک با ظرفیت تولید 24.000 دستگاه در سال:

ظرفیت تولید رادین در سال 24000 دستگاه می باشد. تمامی فعالیت ها اعم از طراحی، نمونه سازی، تزریق پلاستیک، خط تولید محصول در دوکارخانه متعلق به شرکت واقع در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان( استان کرمان) و شهرستان جاجرود (استان تهران) انجام میشود.

 

تیم متخصص و مجرب در حوزه تحقیق و توسعه ( R&D) با سابقه فعالیت طولانی مدت در صنایع مادر کشور مانند خودرو، فناوری اطلاعات و….:

سرمایه گذاری قابل توجه در این حوزه با هدف خلق ایده های جدید و تبدیل آن به محصول و خدمت با کیفیت و در نهایت ایجاد ارزش افزوده برای مصرف کننده انجام شده است. محصولات تولیدی شرکت گواه این مدعاست.

 

شبکه نمایندگی فروش و خدمات پس ازفروش فعال در سراسر کشور :

پوشش نزدیک به 20 استان کشور شامل تمامی کلانشهرهای اصلی ( تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، اهواز) و سایر شهرها با همکاری عوامل فروش و خدمات خبره و متخصص، طی یک دهه فعالیت از نقاط قوت رادین به شمار می رود.

ترازو فروشگاهی

ترازو فروشگاهی

در ترازوهای رادین از فناوری های مبتنی بر رایانه و گوشی موبایل استفاده شده است. فناوری به کار رفته در ترازوهای وای فای مبتنی بر رایانه و فناوری ترازوهای سیم کارتی مبتنی بر گوشی موبایل می باشد. یک ارتباط پایدار دوطرفه بین رایانه و ترازو از جهات مختف ارزش بالایی دارد. نکته اول صرفه جویی در زمان برای وارد کردن حافظه های ترازو است که به راحتی و به سرعت میتوان از طریق شبکه داخلی و بدون نیاز به اینترنت تمامی کالاها را از رایانه به ترازو ارسال نمود و نکته دوم این است که اطلاعات فاکتور از همین درگاه از ترازو به رایانه ارسال می گردد. این ارتباط می تواند از طریق USB نیز برقرار شود به طوری که با یک فلش 4 یا 8 گیگ معمولی تمامی اطلاعات و گزارشات و فاکتورها و… بین ترازو و کامپیوتر رد و بدل شود.

پورت های کامل ترازو این امکان را به دارنده آن میدهد که بتواند کشوی پول، بارکدخوان، کارتخوان، لیبل پرینتر را به ترازو وصل کند و فراخور شرایط از هرکدام از این قابلیت ها بهره کامل را ببرد. از اتصال لیبل پرینتر به ترازو بیشتر در کارخانجات و خطوط تولید استفاده می شود به نحوی که اطلاعات مورد نیاز همچون وزن، نام، بارکد و… بر روی لیبل چاپ گردد و بر روی بسته بندی درج گردد.

تمامی ترازوهای پیشرفته رادین قابلیت چاپ بارکد را دارا می باشد. بارکدهای تفکیکی و تجمیعی. ارتباط آفلاین از طریق بارکدهای تفکیکی با تمامی نرم افزارهای فروشگاهی قابل انجام است و ارتباط انلاین از طریق بارکدهای تجمیعی با نرم افزارهای حرفه ای فروشگاهی.

در ترازوهای وای فای رادین تمامی تنظیمات فقط از طریق خود ترازو انجام می پذیرد و هیچ نیازی به اتصال به رایانه برای انجام تنظیمات نیست. بر خلاف سایر ترازوها که این تنظیمات از طریق کامپیوتر میسر میگردد. سهولت این کار تمایل شرکت های نرم افزاری زیادی را برای برقراری ارتباط آنلاین با ترازوهای رادین فراهم اورده است. حذف کابل و دردسرهای کابل کشی نیز وجه تمایزی است بین رادین و سایر رقبا.

ترازوهای رادین دارای قفل زمانی ( قفل ضد سرقت) بوده . یک کد فعالسازی هنگام راه اندازی اولیه و دیگری بعد از 2000 ساعت کارکرد.

 

Leave a comment




طراحی و پشتیبانی وبسایت و سئو توسط منصور بهجتی

Back to Top