معرفی انواع ترازوهای پیشرفته رادین

632 بازدید

به اشتراک بگذارید :

Rate this post

ترازوهای تولید شده توسط شرکت آروین دوساری با نام تجاری ترازو رادین بطور کلی سه دسته تقسیم بندی می شوند:

الف) ترازوهای ساده بدون پرینت

ب) ترازوهای فیش پرینتر

ج) ترازوهای لیبل پرینتر

الف) در دسته اول ترازوها، فقط امکانات اولیه ترازو شامل عملیات توزین و نمایش وزن و مبلغ و مبلغ کل گنجانده شده است. صنوفی که با حداقل امکانات موجود در ترازو کارشان پیش خواهد رفت. این ترازوها قطعه شمار نیز می باشند و در بسیاری از خطوط کارخانجات بسه بندی و…. به کار گرفته می شوند. ترازو مدل 5600 برجسته ترین ترازوی ساده رادین بوده که هم اکنون بعنوان ترازوی شاخص در تمامی میادین میوه و تره بار شهرداری تهران استقرار یافته است. استهلاک بسیار کم این مدل ترازوها عمر مفید آن را به حداکثر میرساند از همین رو بسیاری از صنوف نسبت به آن اقبال بیشتری دارند. نکته حائز اهمیت در تولید سری جدید ترازوهای 5600 رادین، امکان نمایش 6 رقم قیمت واحد آن است. بدین ترتیب دغدغه بسیاری از کاسبان و خرده فروشان برطرف گردیده است. بدنه پلاستیکی مقاوم با طراحی زیبا نیز بازارهای بیشتری را به خود سوق داده است. این ترازو دارای باتری داخلی بوده و در هنگام قطع جریان برق از کار نیفتاده و مشکلی ایجاد نخواهد کرد. بطور خلاصه می توان گفت ترازو 5600 رادین مقرون به صرفه ترین ترازوی استاندارد موجود در بازار ایران می باشد.

ترازو رادین

ب) دسته دوم، ترازوها مدل 6700 و 8800 رادین میباشد که در حال حاضر بیشترین حجم فروش شرکت را ه خود اختصاص داده لست. ترازوهای 6700 با طراحی متفاوت تر از ترازوهای مشابه خود در حوزه نرم افزار و سخت افزار. نرم افزار حرفه ای آن عملکرد دستگاه را بسیار راحت کرده است. با توجه به نظرسنجی های به عمل امده نرم افزار به کار رفته در ترازوهای 6700 ، مشتری پسند ترین نرم افزار ترازوی موجود در بازار ایران می باشد. قابلیت های ویژه و کاربردی در این مدل ترازوها، تمایز ویژه ای به وجود آورده است.ترازو 6700 با ظرفیت 40 کیلوگرم در مدل باستون هم اکنون یکی از مناسب ترین انتخاب های مشتریان می باشد. سرعت پرینت بالا به همراه کیبورد روان ، دو شاخصه اصلی این ترازوها می باشد. عمدتا صنوف لوکس و فانتزی همچون قنادی ها، آجیل فروشی ها، عطاری ها، هایپرمارکتها و…. از این مدل ترازو بیشتر بهره برداری می کنند. نکته حائز همیت در ترازوهای 6700 رادین این است که قابل ارتقاء به مدل های پیشرفته تر نیز می باشند. در حقیقت با یک تغییر جزئی، ترازوی 6700 پلاس به مدل بسیار پیشرفته سیم کارتی و وای فای تبدیل خواهد شد. سینی این ترازوها بصورت تخت بوده و در صورت نیاز امکان سفارش سینی لبه دار نیز وجود دارد.

باتری و منبع تغذیه ترازو به گونه ای طراحی شده است که نیازی به تخلیه جریان هفتگی نمی باشد. تصور غلطی که وجود دارد این است که باید ترازو را هفته ای یکبار یا ماهی یکبار از پریز برق جدا کرد تا عمر باتری بیشتر شود!!! در صورتی که این تصور اشتباه است و ترازوهای رادین احتیاجی به این کار ندارد. طراحی صورت گرفته روی برد آن به گونه است که بدون جداسازی از برق، عملیات شارژ و دشارژ انجام خواهد شد.

ترازو رادین

ترازو رادین

ترازوهای مدل 6700 دارای 18 ماه گارانتی در برابر هرگونه نقص فنی می باشد. در صورت استفاده صحیح از دستگاه و رعایت نکات فنی توضیح داده شده در دفترچه راهنما، این ترازو خرابی بسیار کمی دارد و صرفا با تعویض برخی قطعات مصرفی می توان چندین سال از آن راحت استفاده کرد.

مدل دیگر این سری ترازوهای فیس پرینتر، ترازو کیبورد بالا مدل 8800 می باشد. این ترازو با دو ظرفیت 40 و 70 کیلوگرم به بازار عرضه شده است و مناسب ترین ترازو برای صنوف میوه و تره بار، گوشت و پروتئین، لبنیات و…. می باشد.

در این سری ترازوهای رادین کلیدهای میانبر زیادی تعبیه شده است تا حتی المقدور سرعت کار با دستگاه با ماکزیمم خود برسد. صنوف پر فروش مثل میوه و تره بار که سرعت عملکرد بالا برایشان حیاتی است این دستگاه را پذیرفته اند و از آن رضایت کامل دارند. تغییر قیمت سریع، 5 فروش آخر، فراخوانی و ویرایش فاکتورهای قبل روز، حذف شماره فاکتور از روی رسید، مجوز مرجوعی، گزارش تعداد فاکتورهای اصلاح شده و حذف شده، گزارش صفر برای جابجایی کاربر  وتحویل صندوق و…. همگی کلیدهای میانبر دارند که باعث سرعت بیشتر عملرد می شوند.

ج) دسته سوم که هم اینک بعنوان پیچیده ترین و کامل ترین ترازوی بازار از ان یاد می شود ترازو لیبل پرینتر مدل Advanced MKII با ظرفیت 40 کیلوگرم، دارای باتری داخلی، دارای شبکه بی سیم و با سیم است. بطور خلاصه این ترازو هر آنچه که در یک ترازوی حرفه ای باید گنجانده شود را دارا می باشد. امکان طراحی لوگو بر روی رسید یا لیبل یکی از کارآمدترین امکانات ترازوی لیبل پرینتر رادین به شمار می رود. تمایز ویژه این سری ترازوها نسبت به ترازوهای وارداتی، کیفیت ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی است. این ترازو به هیچ شرکت دیگری در خصوص ارائه خدمات وابسته نیست و صفرتاصد تولید نرم افزار و طراحی و …. توسط مهندسین خبره رادین تحقق یافته است.

ترازو رادین

خرده فروشان مشاغل مختلف در اقصی نقاط کشور از شمال تا جنوب کشور که برایشان چاپ لیبل، طراحی زیبا، امکانات نامحدود، خدمات و پشتیبانی قابل قبول و… برایشان تعیین کننده است هم اکنون می توانند از این ترازو استفاده کافی را ببرند.

Leave a comment




طراحی و پشتیبانی وبسایت و سئو توسط منصور بهجتی

Back to Top