معرفی ترازو پرینتردار

746 بازدید

به اشتراک بگذارید :

Rate this post

ترازو پرینتردار:

امروزه با گران شدن همه کالاهای مصرفی از گوشت و مرغ گرفته تا لبنیات و میوه و ….، تمایل همه مردم دریافت فاکتور خرید از فروشنده است.

با توجه به فشارهای اقتصادی وارده بر جامعه، اطلاع دقیق از اینکه چه میزان کالا با چه قیمتی خریداری کرده اند به صورت یک رفتار فراگیر بین عموم مردم تبدیل شده است. از همین رو ترازو پرینتردار به سرعت جایگزین ترازوهای ساده شده اند.

از مهم ترین ویژگی های ترازوهای پرینتردار، امکان چاپ گزارش روزانه، ماهیانه ، فصلی و مدت دار است. همچنین صاحب اصلی فروشگاه می تواند تمامی حجم عملیات فروش را بر روی USB ذخیره نموده و بر روی کامپیوتر شخصی خود رویت نماید.

از دیگر قابلیت های ترازوهای پرینتردار رادین، امکان اتصال بارکدخوان، کارتخوان بانکی، کشوی پول و لیبل پرینتر جانبی به ترازو می باشد ( ترازو لیبل پرینتر ). در حالتی که لیبل پرینتر به ترازو متصل است، امکان چاپ رسید ( فاکتور ) و لیبل بصورت همزمان وجود دارد و این عملیات برای صنوف بسته بندی و …. کاربرد زیادی دارد.

ترازو پرینتر دار رادین دارای ال سی دی دو طرفه برای نمایش اقلام فاکتور مشتری بوده. این نمایش هم به مشتری هم به کاربر ترازو این امکان را میدهد تا از جزئیات فاکتور مطلع گردیده و در صورت نیاز به زیاد کردن یا کم کردن یک قلم کالا، این کار را به راحتی انجام دهد.

در مدل پیشرفته ترازوهای رادین که به ترازوهای سیم کارتی شهرت دارد امکان کوچک کردن سایز فاکتور جهت صرفه جویی در مصرف کاغذ نیز وجود دارد. در این حالت ترازوپرینتر دار رادین، فاکتور را در کوچک ترین اندازه ممکن چاپ می کند.

رول های کاغذ مصرفی در ترازو پرینتر دار رادین، رول های عرض 57 میلی متری کارتخوان های بانکی است. یادآور می شویم تمامی ترازوهای پرینتر دار رادین به کارتخوان تراز اول کشور از جمله سامان کیش و به پرداخت متصل میشوند تا ضمن جلوگیری از اشتباه کاربر، سرعت بیشتری را هنگام پاسخگویی به مشتریان ارائه دهد.

با توجه به پیشرفت سطح مشتری مداری در کسب و کارهای امروزی، اولویت اصلی بسیاری از فروشگاه داران رساندن پیغام های خود به گوش مشتریان خود با استفاده از ابزارهای گوناگون است. از همین رو امکانی که در ترازوهای پرینتردار رادین وجود دارد این است که کاربر ترازو به راحتی میتواند از 4 خط تیتر بالا و 3 خط تیتر پایین بهره کامل ببرد تا بتواند پیام های خود از جمله ارسال رایگان، امکان مرجوعی و …. را در فاکتور به چاپ برساند و در اختیار مشتر قرار دهد.

ترازوهای پرینتر دار رادین هم اکنون در پر فروش ترین خرده فروشی و عمده فروشی های عرضه کننده محصولات کشاورزی مانند میوه و تره بار، محصولات گوشتی و پروتئینی، قنادی ها و خشکباری های معتبر، لبنیاتی ها و سایر فروشگاه هایی مرتبط با توزین جایگاه قابل اعتمادی را کسب نموده است.

Leave a comment




طراحی و پشتیبانی وبسایت و سئو توسط منصور بهجتی

Back to Top